El BNG ve peligrar la feria de la becerra al remodelarse el recinto de Guimarei

La Voz

A ESTRADA

Critica la obra que se realizará en el recinto

05 mar 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

El Bloque Nacionalista de A Estrada criticó ayer la obra que se hará en el recinto ferial de Guimarei, gracias a una subvención de la Diputación, para crea una pista de salto y doma de caballos. El edil del BNG, Xosé Magariños, declaró que «estamos ante un novo despilfarro do PP, porque non sei se López sabe que en Sabucedo xa hai unha construción deste tipo, que está parada e que non utiliza ninguén», y añadió que «de estar saturado este espazo entenderíase que se fixera outro, pero maila todo no BNG pensamos que este non é o mellor lugar para ubicalo».

Magariños entiende que la creación de esta pista para la práctica del deporte con caballos en Guimarei supone «a práctica liquidación da feira da becerra selecta que se celebraba todos os anos neste recinto, o que demostra o pouco ou nulo interese do PP polo sector gandeiro estradense e polo galego en xeral». Por otra parte el concejal nacionalista indica que esta obra se ubicará en una zona especialmente sensible desde un punto de vista patrimonial y cultural al estar a escasos metros de la Torre de Guimarei, un Bien de Interés Cultural (BIC), « xa a actual construción causa un impacto visual importante, incompatíbel coa promoción e explotación do BIC, non nos queremos imaxinar como quedará todo con esta nova chapuza do Partido Popular». En opinión de Xosé Magariños el PP y el alcalde, José López, «non teñen proxecto para A Estrada e fan cousas non polo interese que teña para os veciños e veciñas, senón polo interese particular de Louzán. López é o mozo dos recados do presidente da Deputación».

En referencia a otra de las obras anunciadas que se realizará con ayuda de la administración provincial, la reforma del frontón, el edil del Bloque Nacionalista Galego celebró que «por fin» se acometa, pero matizó que «o abandono desta infraestrutura por parte do PP sairanos por un ollo da cara, máis de 126 mil euros por culpa do goberno municipal que non actuou a tempo».

Puente de Pontevea

Por otra parte desde el BNG de Teo y A Estrada siguen con su lucha para que el puente de Pontevea se declare BIC, una iniciativa que está teniendo una buena acogida en las redes sociales.