El PSOE denuncia la falta de inversión en Tabeirós-Montes

Francisco Brea
fran brea A ESTRADA / LA VOZ

DEZA

rober amado

José Antonio Dono acusa al alcalde estradense de «vender fume» en relación a los proyectos que pretende llevar a cabo

25 oct 2014 . Actualizado a las 06:00 h.

El grupo socialista realizó en la mañana de ayer una valoración de los presupuestos de la Xunta para el 2015 y su impacto en la comarca de Tabeirós-Montes. En el acto estuvieron presentes el diputado Pablo García, el líder de los socialistas en A Estrada, José Antonio Dono, y la portavoz del partido en Forcarei, Ana Doval.

Para Pablo García, los presupuestos autonómicos vuelven a estar estancados por «esa suposta austeridade que considero que ninguén se cree xa. Estos son os sextos orzamentos de Feijoo e sempre declara que son os da recuperación, pero ao final no debate asegura ano tras ano que serán os que asenten as bases desa reuperación». García denunció la consecutiva reducción que sufren partidas importantes como pueden ser las destinadas a luchar contra el paro, «en 2010 cando se elaboraron os primeiros orzamentos dende que Feijoo chegou a presidencia recollíanse 1.900 euros por persoa desempregada, na actualidade estando moita máis xente no paro a cifra reduciuse ata os 679 euros por persoa desempregada. No 2010 destináronse 2.407 millóns de euros para gasto productivo, este ano 1.200 millóns. Dende 2010 non creceu ningún programa».

Por su parte, José Antonio Dono denunció lo que él entiende como actos propagandísticos del regidor José López. «O alcalde fai un despliegue propagandístico falando de garderías ou centros de día ou de saúde, pero nos orzamentos vemos que non hai nada desto. A Xunta parece que non respalda a propaganda de López, todo o que vende é fume. Como pode indignarse agora co tema da autovía AG-59 cando leva catro anos se mover nin un papel na Xunta» y añadía «que non siga vendendo fume cando sabe que non se vai a facer nada porque non se fixeron as xestións oportunas». En lo referente a Forcarei, Ana Doval manifestó su disgusto al ver que, como el año anterior, no existen partidas destinadas al municipio. «É o retrato do que pensa o goberno do medio rural, cero euros para a Rede Natura, cero euros para as vivendas sociais en Soutelo de Montes, unha promesa feita fai catro anos, e cero euros para as concentracións parcelarias que están activadas», declaraba.

Los socialistas aseguran que presentarán las enmiendas que consideren oportunas, pero dicen llevar cinco años haciéndolas sin que durante ese tiempo se aceptara ninguna.