Espiño reitera las deficiencias en campos de Silleda y acusa al Concello de presión a clubes

lalín / la voz

SILLEDA

24 ago 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

El portavoz del PP de Silleda, José Luis Espiño. se reafirma en las deficiencias que denunció en los campos de fútbol del municipio, al tiempo que acusa al gobierno municipal de presionar a los clubes deportivos que los utilizan: «Non entendo tanto nerviosismo e tensión no equipo de goberno, e cáusame estupor que tiveran que chamar aos equipos á primera hora da mañá [tras sus críticas iniciales]: ¿que teñen, medo do que poidan decir?», se planteaba ayer.

Reitera así las deficiencias de iluminación en Lamela, y de pozo de riego. Y apunta la curiosidad de que apareciesen en el campo de Silleda redes y banderín un día antes de hacerse pública la nota del PP: «E o descompatacto e reposición de caucho, é saír a nota de prensa e xa está contratado. A obra tense que facer na próxima semana, e se non se empezan será pola súa terquedade política e non darme a razón. Supoño que non serán tan necios como para deixar aos equipos e a toda a base tirados».

En cuanto al campo de A Bandeira, asegura que él habló con la Diputación y tuvo noticia de primera mano de las mediciones topográficas: «Pero de momento o campo non está replantexado, esas medicións non se pasaron a plano. O normal será que primeiro saiban as medidas do campo, e por onde van o rego e as gavias, pero non que fagan a iluminación antes da obra. Empezan a casa polo tellado», indicó.

Espiño subraya que el gobierno local nada replicó a su crítica por contratar la obra con una empresa de fuera de Silleda, en lugar de pedir presupuesto a firmas del municipio. En cuanto a las afirmaciones de los clubes de Silleda y A Bandeira ?que lo desautorizaban? dijo: «Eu respeto todas as opinións, non entro en polémica con eles. Estamos por facer ben a todos os equipos e mellorar as cousas», dentro de su labor de oposición.