Unas enérgicas protestas y un frente común que parece haber dado resultado

La Voz

DEZA

01 ago 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

Tanto José Crespo como José López destacaban las protestas y el frente común unánime contra la ley de planta judicial que supondría el cierre de los juzgados. Crespo valoraba especialmente que Gallardón hiciese las declaraciones en Galicia y significaba que «valeu que fixeramos un frente constructivos e estivemos todos a unha: Xunta, e concellos facendo toda a forza que puidemos». El alcalde de Lalín subrayaba el hecho de que «contemple as reivindicacións que fixemos dende Galicia e que viñera a falar aquí». Crespo dejaba caer la posibilidad de que «igual o mandou alguén» y López subrayaba que «seguramente o feito de que as revindicacións se lideraran en Pontevedra e o presidente do goberno sexa pontevedrés tivo algo que ver».

Por su parte Rafael Cuíña, de CxG, felicitaba ayer a todos los agentes implicados en la lucha por continuar teniendo un partido judicial en Lalín y señala que «non podemos facelo cos aqueles que pretendían facer o contrario» y atribuye el éxito «á presión social que, de non esistir tería como consecuencia o que pretendía o goberno popular do Estado». Cuíña felicita a los vecinos a quienes atribuye el cambio de Gallardón.

Desde Alternativas na Xustiza Galicia, Pablo Valeiras, incidía en que los juzgados de paz pasarán a ser oficinas judiciales de paz con funciones, suponen, de auxilio judicial y achaca los cambios «a proximidade das municipais e a presión dos alcaldes do PP».