Louzán cita a los alcaldes contra la reforma de Gallardón

pontevedra / la voz

DEZA

19 jul 2014 . Actualizado a las 08:00 h.

«Como ben sabes, o Ministerio de Xustiza está tramitando o Proxecto de reforma da Planta Xudicial, no que se prevén unhas modificacións contras as cales o Pleno desta corporación xa se postulou unanimemente, tal e como podes ver no acordo plenario que che achego». Así arranca una carta que el presidente de la Diputación de Pontevedra, Rafael Louzán (PP), ha remitido a los alcaldes de los municipios cabecera de los trece partidos judiciales que hay en la provincia de Pontevedra. El objetivo es, tal y como avanzó ayer Louzán, lograr un frente común para frenar la reforma de la justicia que plantea el ministro Alberto Ruiz Gallardón en lo tocante, al menos, a la desaparición de los partidos judiciales como tales.

«Nesta reunión -avanza Louzán en la misiva- trataremos de coordinar accións para impedir a súa aprobación nos termos previstos actualmente, elaborar unha estratexia común e, sobre todo, concordar unha postura unitaria -que sexa a voz da provincia de Pontevedra- para inducir aos responsables do Goberno da Nación á necesidade dunha profunda reflexión que teña como finalidade a corrección do devandito proxecto de Reforma da Planta Xudicial».

La carta ha sido remitida a los regidores de de Lalín, A Estrada, Pontevedra, Caldas de Reis, Cambados, Vilagarcía, Marín, Cangas, Vigo, Redondela, Ponteareas, Tui y O Porriño, con gobiernos tanto del PP, como del PSOE y el BNG, ante lo que Louzán escribe: «É este un caso no que os intereses xerais dos concellos e da cidadanía deben estar por riba das lexítimas diferenzas políticas e por iso estou seguro do interese de todos en levar a cabo accións e poñer os medios precisos para manter o actual mapa xudicial».

La cita es el lunes a las diez y media de la mañana en la Diputación de Pontevedra. Y Louzán espera contar con los regidores allí «persoalmente».