El PSOE critica los vaivenes de Crespo en la defensa del partido judicial de Lalín

o. p. lalín / la voz

DEZA

24 abr 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

El PSOE de Lalín criticó ayer los vaivenes del alcalde José Crespo en la defensa del partido judicial de Lalín: «Non se sabe ben en que postura está Crespo, un día di unha cousa e ao outro di a contraria, pero o certo é que no Concello presentaron unha moción que non defende o partido xudicial de Lalín ou a permanencia dos xuzgados, polo que os cidadáns decátanse de que os intereses do alcalde non semellan ser os mesmos que os da súa vila e os está vendendo políticamente», manifestó el portavoz socialista González Aller.

Los socialistas denuncian la complicidad de Crespo con sus jefes del PP en Madrid, que quieren desmantelar el sistema de partidos judiciales y acabar con el histórico partido de Lalín y alejar la justicia de los ciudadanos. Desde el PSOE comparan la postura de Crespo con las de otros regidores de su mismo signo político que sí fueron mucho más claros para que se respeten sus respectivos partidos judiciales, e incluso realizaron mociones conjuntas con los otros partidos para su defensa: «En Santiago, en Cambados ou en Cangas sí se enfrontan aos seus polo ben da súa vila, Crespo só trata de pasar desapercibido sen amolar aos seus xefes».

Apoyo a la moción socialista

Para los socialistas lalinenses la solución para clarificar posturas parece sencilla, y pasa porque «apoie a nosa moción que só ten tres puntos que merecen pouca discusión: o rexeitamento a este proxecto pola desaparición do partido xudicial de Lalín»; que este se mantenga, y también la dotación de justicia en la capital dezana. Consideran que si no es capaz de decir que sí a esos puntos «está traizoando á súa vila de xeito vergoñento». De otra parte, los grupos municipales socialistas de la comarca presentarán mociones en la misma línea que Lalín, pidiendo de forma inequívoca la permanencia de la justicia en la capital comarcal para que no se aleje esta administración con las graves consecuencias que tendría.

Reunión de Crespo con alcaldes

Por su parte, Crespo estableció ya contacto con alcaldes dezanos para una reunión en que consensúen una moción conjunta en defensa del partido judicial de Lalín.