Elba Tenreiro: «Compénsalles máis roubarche o móbil que a carteira, porque podes levar só 20 euros»

T. M. REDACCIÓN / LA VOZ

OLEIROS

Álvaro Ballesteros

Esta estudiante de Oleiros ha sufrido en sus carnes lo que significa quedarse sin teléfono móvil hasta en cinco ocasiones

13 feb 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

Procura no comprar teléfonos demasiado caros por lo que pueda volver a pasar. Elba Tenreiro (Oleiros, 1993) ha sufrido en sus carnes lo que significa quedarse sin teléfono móvil hasta en cinco ocasiones. En una de ellas está segura de que fue víctima de un robo: «Estaba de festa coas miñas amigas na zona do Orzán. Puxen o bolso ao meu carón e estaba bailando. Ao cabo dun rato, o bolso estaba, pero o móbil xa non». ¿Cómo se reacciona? «Primeiro foi mirar se o perdera. Pendinlle a unha amiga que me chamara a ver se o escoitabamos. Despois avisamos aos donos do local e tamén aos porteiros». No lo recuperó nunca. Llamó a la compañía telefónica y pidió que le bloqueasen su tarjeta SIM para que no pudiesen utilizarlo, por lo menos con su tarjeta. No tenía ni copia de seguridad de los datos ni aplicación para intentar localizarlo, así que lo único que pudo hacer fue ir poniéndose en contacto con la gente para poder recuperar los números de teléfono. «Compénsalles roubarche o móbil e non a carteira, porque na carteira podes levar só 20 euros e un móbil pode valer 200 euros», dice. Nunca llegó a ir a la policía a denunciar el robo «porque xa non confiaba en recuperalo». Adquiría otro terminal y seguía con un duplicado de la tarjeta para no perder el número.

En el resto de ocasiones no está segura de si se lo robaron o lo había perdido. La última ocurrió este mismo entroido. «Creo que puido caerme no taxi, porque sentimos un ruído. Ao día seguinte chamei á compañía e localizaron ao condutor, pero dixo que non atopara ningún teléfono. Igual puido collelo alguén», explica Elba, que no es la única de su entorno que se ha enfrentado a esta situación. Casi todas sus amigas o han extraviado su terminal o se lo han robado. A una de ellas mientras se daba un baño en la playa. Otra denunció a la policía el robo, aportando sus datos y el número de IMEI del teléfono. «Dixéronlle que estivese atenta por se aparecía». Apareció cuatro meses después en objetos perdidos. «Agora xa estou intentando poñerme ao día», y tener copia de seguridad. Por si se repite la situación.