La Marea presenta un programa sin obras

X. G. A Coruña / La voz

OLEIROS

Xulio Ferreiro repartió el programa en el Obelisco.
Xulio Ferreiro repartió el programa en el Obelisco. César Quian< / span>

Prometen «fomentar o galego tanto na administración como no seu uso social»

17 abr 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

La Marea presentó ayer las 99 principales medidas de su programa electoral, que fue redactado de manera «participativa» y está «alonxado da vella política de obras», insistió el candidato Xulio Ferreiro: «Nada de cemento, cemento, cemento. Non hai obras en prazas, esas obras farémolas doutra maneira, coa participación dos cidadáns».

Las 99 medidas se dividen en cuatro ejes principales: «Radicalidade democrática», «modelo territorial e urbanismo», «modelo económico e enerxético» e «cultura, memoria e identidades». También, la Marea plantea de forma decidida el «fomento da lingua galega tanto nos usos da propia administración como nos usos sociais dando cumprimento á normativa e ao plan de normalización». Además del «fin das políticas de seguridade cidadá que vulneren a liberdade de expresión, os dereitos de asociación de manifestación e de protesta», «respectar a laicidade da institución municipal», un «programa de apoio ás hortas urbanas autoxestionadas», «impulsar a formación dos responsábeis de contratación, intervención e asesoramento xurídico (municipal) na aplicación de criterios de compra pública responsable» o la «activación dunha xestión nas políticas do corpo que garanta a investigación, educación, práctica e prevención do corpo entendido de xeito integral».

Lejos de presentar su programa como un listado, la Marea encargó 15.000 folletos con aspecto de periódico que serán repartidos en 30 puntos de la ciudad.

Ferreiro participó en el primero, en el Obelisco. Entregó varios entre sonrisas y, riesgos de las campañas, más tarde acabó comprando un boli por dos euros a una de las interesadas, que era vendedora ambulante.

También se refirió a las críticas del alcalde de Oleiros, Ángel García Seoane, que en su opinión demuestran que el regidor «descoñece como funcionan as mareas» y las atribuyó al fracaso para presentarse como alternativa conjunta de cara a obtener representación en la Diputación.