Ethel Vázquez exige al Ayuntamiento que «non enrede» con Alfonso Molina

Emiliano Mouzo A CORUÑA / LA VOZ

A CORUÑA CIUDAD

CESAR QUIAN

Confirma que Fomento y Xunta no tienen «nin un plano» del proyecto de márgenes

29 ene 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

La conselleira de Infraestruturas, Ethel Vázquez, afirmó ayer, frente al edificio administrativo de Elviña, que la Xunta y Fomento no tienen «nin un plano» de la nueva propuesta que el gobierno municipal tiene para la ampliación de Alfonso Molina.

Vázquez se refirió así a la intención de la Marea de incluir en las márgenes de la avenida praderas, huertos urbanos, vías para permitir el paso de anfibios y pequeños mamíferos, además de la prohibición de retirar pancartas. Dijo que le sorprende «que se lle esixa celeridade a Fomento cando todos os atrasos son por culpa do goberno municipal».

Vázquez recordó que «dende fai un ano existía un acordo sobre o proxecto para ampliar a avenida, e agora aparecen con outro bosquexo e intencións». La conselleira recordó que la ampliación de Alfonso Molina «é unha necesidade, cada vez máis evidente, por seguridade viaria e por competitividade. Non podemos seguir cos atascos diariamente», subrayó.

Por estas razones advirtió al Ayuntamiento de que con la actuación en Lavedra «non se pode xogar nin enredar, porque estaríamos xogando e enredando coa seguridade viaria das persoas», manifestó. Y espera «que, canto antes, se chegue a un acordo definitivo».

Por otra parte, la conselleira de Infraestruturas indicó que el transporte metropolitano entrará en la ciudad de forma definitiva «en marzo ou abril, cando se rematen as obras en algunhas paradas, sobre todo na de Entrejardines, onde haberá que construír unha marquesiña».

Y sobre la pasarela peatonal desde Marineda al Lidl anunció que el proyecto está muy avanzado, «e creo que podería estar en servizo o ano que ven», dijo.