Méndez Romeu vota «para presidir o Goberno de Galicia»

Noelia Silvosa
Noelia Silvosa A CORUÑA / LA VOZ

A CORUÑA

Méndez Romeu y Leiceaga votando en A Coruña y en Santiago
Méndez Romeu y Leiceaga votando en A Coruña y en Santiago César Quian / Sandra Alonso

El candidato a las primarias del PSdeG emitió su papeleta en la sede del partido en A Coruña

28 may 2016 . Actualizado a las 12:54 h.

El candidato a las primarias del PSdeG José Luis Méndez Romeu depositó su voto esta mañana en la sede el partido en A Coruña, sito en la calle Zalaeta. Así, depositó su papeleta para lograr un objetivo: «Desde que se iniciou a precampaña concorro para presidir o Goberno de Galicia», declaró.

El candidato aprovechó además para agradecer «a receptividade» que encontró tanto en su recorrido por las cuatro provincias gallegas como en su rival en las votaciones, Joaquín Fernández Leiceaga. «Quero agradecerlle a Leiceaga o ton construtivo que el tamén mantivo dentro da corrección», indicó. Del mismo modo, Méndez Romeu afirmó que a partir de mañana «estaremos todos unidos máis alá das pequeñas desaveniencias» con «la vocación» de ganar en Galicia.

Con respecto al caso de Reganosa, el aspirante señaló que «acaba de producirse unha sentencia judicial que obrigaba a facer unha tramitación ambiental que non impedía o funcionamento da planta, senón que buscaba que se cumprira totalmente o procedemento administrativo». En este sentido, apuntó que «non creo que a planta necesitara desta exención de procedimento, que en todo caso marca un precedente para empresas semellantes que neste momento se atopen con problemas coa declaración de impacto. Creo que é mellor manter a ortodoxia no cumprimeto das normas e, se as normas son incorrectas, cambiar as normas. Eu son absolutamente partidario para que se faga o posible, dentro da legalidade, para que Reganosa continúe funcionando e preste as funcións que necesitamos en Galicia para reducir o custo da factura enerxética e diversificar as nosas fontes sen esquecer que Reganosa é crucial», manifestó.