Empleados de la fábrica de armas acusan a sus excompañeros de buscar el cierre de la misma

A CORUÑA

Empleados de seguridad de la fábrica de armas que han dejado de prestar sus servicios por impago
Empleados de seguridad de la fábrica de armas que han dejado de prestar sus servicios por impago MARCOS MÍGUEZ

Un grupo de extrabajadores, que llevan 26 meses movilizándose, aseguran en un comunicado que las instalaciones quedaron esta mañana sin luz y convocan una nueva concentración para mañana

26 nov 2015 . Actualizado a las 18:15 h.

 «No día de hoxe os responsables da Comisión Inspectora de Defensa que desenvolvían as suas xestións nas instalacións da Fábrica de Armas abandonaron as mesmas como consecuencia da falta de fluído eléctrico dentro das instalacións, esto e unha nova situación de deterioro que súmase as xa existentes». Esto asegura en un comunicado «o Comité de Empresa da antiga Fábrica de Armas e os traballadores despedidos». También dan cuenta de la nueva concentración ante la Delegación del Gobierno que tendrá lugar mañana, viernes, a las 12.00 horas «a cal sumaranse tamén os traballadores de Segur Ibérica afectados pola ruptura do contrato con Hércules de Armamento debido aos impagos desta». Esta ruptura provocó que ayer Defensa suspendiera provisionalmente la fabricación de armas en Pedralonga mientras no se resuelva el problema de la vigilancia.

Los actuales empleados de Hércules de Armamento dieron a conocer hoy los acuerdos de la asamblea celebrada ayer y convocada por la CIG. El primer acuerdo fue expresar «a nosa máis firme e decidida decisión de defender os postos de traballo e a continuidade da actividade da fábrica fronte a calquera intento que pretenda o seu peche». Por ello «reclamamos da Dirección a pronta normalización da situación socio-laboral da empresa». Además, «facemos un chamamento a todas as Administracións Públicas para implicarse na solución de todos os problemas para evitar o peche da fábrica, a perda dos postos de traballo e de calquera actividade industrial de futuro».

Los empleados recuerdan asimismo que muchos de ellos son despedidos de la fábrica de armas, que ya se opusieron a la privatización de la factoría por parte de Santa Bárbara y al posterior cierre por parte de General Dynamics y ahora «tamén faremos fronte a quen anda traballando para que Hércules de Armamento peche e con iso perdamos de forma directa 155 postos de traballo. E cando dicimos isto referímonos aos que se autoarrogan a exclusiva condición de extraballadores, ou incluso, exComité de Empresa, que levan boicoteando e facendo todo tipo de actuacións insólitas contra o reinicio da actividade industrial, importándolle ben pouco que con todo o que están facendo poidamos perder o noso traballo os 155 traballadores actuais de Hércules de Armamento».