Con el miedo en casa

Susana Acosta
Susana Acosta ARTEIXO / LA VOZ

A CORUÑA

Florinda escenifica cómo fue el asalto encargado por su propia sobrina
Florinda escenifica cómo fue el asalto encargado por su propia sobrina MACENLLE

Una vecina de Arteixo y su marido incapacitado cuentan como vivieron el asalto en el que participaron su sobrina y la pareja de esta

30 nov 2014 . Actualizado a las 12:08 h.

A Florinda Varela todavía le cuesta abrir la puerta. Su desconfianza ante los conocidos se ha vuelto extrema. Y no sin motivo. Y es que el pasado 9 de noviembre un hombre llamó a la puerta de su casa de Arteixo diciéndole que venía en nombre de uno de sus sobrinos. Ella le abrió y ahí comenzó una pesadilla de quince minutos que se le hicieron eternos.

«Arrastroume para unha habitación e púxome unha bolsa na cabeza. Agarroume a gorxa mentres rebuscaba nos caixóns da mesiña. Case me afoga. A bolsa non me deixaba respirar, se me deixa máis tempo quedo acorada. Un pouco máis e mátame», explica Varela con la voz temblorosa y en visible estado de nerviosismo. Y es que no es para menos porque el asalto fue planeado por su sobrina y la pareja de esta que acabaron admitiendo la autoría del robo ante la Guardia Civil de Arteixo.

Llegó después del asalto

«Ela veu un cuarto de hora despois. Veu dicindo que tomara un café pero por aquí os bares están todos pechados o domingo pola mañá. E dixo que o móbil que estaba na entrada era seu», indicó Varela que en ese momento ya desconfió de ella. «Mandáchelo ti, díxenlle eu, pero ela díxome: ?¿muller, desconfías de min??», explicó Florinda. Y es que, según la versión ofrecida por la Guardia Civil, su sobrina había entrado en el inmueble durante el asalto.

«Ademais veu comentando que nos roubaran e ela, ¿como o sabía? Tamén dixo que non falaba comigo dende hai tres anos e a última vez que falei con ela foi hai sete ou oito meses», aclaró Florinda, mientras su marido Manuel Sánchez Díaz, que sufre una severa incapacidad, dice: «Se me chego a decatar non sei que lle fago». Y es que Manuel no se enteró de que estaban asaltando a su mujer: «Estaba na outra habitación e non me decatei», dijo.

Poco dinero y una cubertería

El asaltante se llevó de su casa 300 euros y una cubertería: «Era un mozo baixo e calvo. Remexía por todos lados en busca de cartos, pero eu pensaba que me ía afogar mentres lle dicía que me soltara que lle daba eu os cartos. Dinlle un sobre onde tiña 250 euros e despois el colleume o bolso e levoume a carteira onde tiña 55 euros e a cartilla médica», comentó esta mujer de 70 años, vecina de Arteixo y que vivió más de 30 en la calle Barcelona, en A Coruña.

Segundo robo en un año

No es la primera vez que sufre un robo en su casa este año: «Xa nos roubaron o Venres Santo. Viñeron a ver unha praza de garaxe para alugar e cando volvín estaba a porta aberta de par en par. Leváronme mil euros. Pero agora xa penso que tamén pode estar relacionado con este roubo. Dende hai tempo xa notábamos que cada vez que ela viña a casa faltaban 20 euros. Todos desconfiabamos dela», asegura esta mujer que tiene raíces en Sorrizo.

«Agora xa non estou tranquila e non lle quero abrir a ninguén», confiesa Florinda, a la que no se le ha quitado todavía el susto 20 días después de ser víctima de este suceso.