El BNG critica el «campo minado» que suponen el estado de la red de agua de la ciudad

Dolores Vázquez A CORUÑA

A CORUÑA

Reclama que para evitar incidentes se renueve todas las tuberías antiguas

23 nov 2014 . Actualizado a las 16:24 h.

El BNG consideró ayer, tras las roturas de las tuberías de agua de los pasados días, que la ciudad podría convertirse en un campo minado, porque en cualquier momento puede reventar otra. Para evitar lo que califica como «polvorín» propone que «ademais de reparar as que xa rebentaron, hai que substituír as tubaxes de idénticas características ás rebentadas. E para isto hai que investir todos os cartos que non se investiron durante os últimos anos por adicar os beneficios da empresa a outros ‘menesteres’».

Los nacionalistas consideran que se deberían sustituir todas las tuberías que sean o tengas las mismas características que las que reventaron y considera necesario «investir en melloras e mantemento de infraestruturas da canalización do subministro da auga. Investimentos, estes, que durante estes últimos anos non se fixeron, dado que no canto de investir nestas actuacións necesarias para prestar un servizo de calidade, o que fixeron Negreira e Emalcsa foi repartir os cuantiosos beneficios da suba do prezo da auga en dividendos e para outras actuacións que nada tiñan que ver co obxecto e a finalidade da empresa, que son sociais e non económicos».

Por otra parte, el grupo municipal del BNG también denuncia que la rotura de una tubería en la ronda de Outeiro ha provocado un caos de tráfico en la segunda fase de Elviña y pide al gobierno local que «adopte medidas durante estes días para evitar os colapsos derivados do peche da incorporación a Alfonso Molina desde a rolda de Outeiro».