Anova Sada recurrirá la sentencia que consolida la plaza de 61 empleados

Antón S. Rodríguez SADA / LA VOZ

A CORUÑA

La formación política considera que el TSXG «confirma a ilegalidade manifesta dos procesos selectivos no 2006»

08 feb 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

La formación de Anova Sada anunció ayer que presentará un recurso de casación ante el Tribunal Supremo contra la sentencia del TSXG. El Superior no llegó a admitir el recurso presentado por Benedicto Álvarez, entonces concejal del BNG y hoy militante de Anova, por perder la condición de edil durante el proceso. El objetivo era anular los cuadros de personal del Concello de Sada en los años 2005 y 2006, así como la Relación de Puestos de Trabajo del 2006. Pero el tribunal solo anuló una de las 62 plazas, la de director de la Casa da Cultura, impugnada también por una de las aspirantes.

Pese a todo, Anova Sada asegura que la sentencia, hecha pública esta semana, «confirma a ilegalidade dos procesos selectivos aprobados por Rodríguez Ares no 2006». «Ao inadmitir o recurso do exconcelleiro do BNG (Benedicto Álvarez), a sentenza unicamente anula o proceso selectivo da Casa da Cultura, pero as causas da nulidade das bases selectivas de dito posto son as mesmas que para as restantes, polo cal se o TSXG non estimase a perda de lexitimación do exconcelleiro, o fallo anularía a totalidade dos procesos selectivos», señala la formación nacionalista a través de un comunicado. También añade que algunas sentencia del Tribunal Supremo legitima a concejales que dejaron de serlo durante otros largos procesos judiciales.

Por su parte, el BNG avanzó que no recurrirá la sentencia, si bien lamenta «a lentitude da xustiza, que tardou oito anos, a xustiza que é lenta deixa de ser xustiza».

«Mesmos argumentos»

La formación liderada por Abel López Soto reafirma los argumentos presentados entonces. «O TSXG estima o recurso presentado por unha opositora cos mesmos argumentos utilizados polo BNG, polo que se reafirman os argumentos da nosa formación cando denunciaba as políticas arbitrarias, caciquís e de amiguismo do PP e do PDSP que, unha vez máis, quedaron ao descuberto», señala, quien argumenta para no recurrir que «a preocupación neste momento é o presente e o futuro de Sada, non un pasado que non volverá na medida en que a cidadanía así o decida».