«É o derbi que todo o mundo quere xogar dende cativo»

Xosé Ramón Castro
x. r. castro VIGO / LA VOZ

GRADA DE RÍO

22 sep 2014 . Actualizado a las 05:00 h.

A Sergio Álvarez (Catoira, 1986) le será casi imposible calcular el número de derbis que lleva acumulado en categorías de formación, pero nunca había podido disputar uno entre los dos equipos profesionales de Celta y Deportivo. Mañana tiene todos los boletos para cumplir una de las premisas que tenía desde pequeño. «É un derbi de Primera ao máis alto nivel, o derbi galego que todo o mundo quere xogar cando é cativo. Imos ter que afrontalo con todas as gañas e toda a emoción que require para sacar os tres puntos», comenta después de toda una vida vestido de celeste.

FAVORITO

«Non hai favorito, eles tentarán aproveitar o derbi para resarcirse»

Pese al diferente momento que parecen atravesar ambas entidades, el de Catoira no ve a su equipo en el papel de favorito: «Nos derbis nunca hai favoritos. Son partidos especiais que un afronta con moitas gañas. Nos derbis non vale que veñas de xogar mellor ou peor». Incluso apunta que los ocho goles recibidos por los coruñeses pueden ser un acicate para el rival: «Seguro que intentan afrontar o derbi para resarcirse do resultado». Tampoco cree que le puedan pasar factura a la confianza de Lux. «O dos goles é ese día e o seguinte, logo xa tratas de esquecelo. Lux ten veteranía e experiencia».

PORTERÍA A CERO

«O importante é gañar»

No le quita el sueño dejar la portería a cero por primera vez en partido oficial. Le gustaría que fuera en el derbi, pero lo más importante es el triunfo: «Se gañamos estaría moi contento e se logo deixamos a portería a cero, máis feliz aínda, pero o importante é que o equipo conquira esa victoria».

EL DATO

Acumula 20 partidos invicto en Balaídos

Sergio Álvarez, que ha comenzado como titular por primera vez desde que llegó para quedarse al primer equipo, ostenta un curioso registro en Balaídos. En las 20 ocasiones (sumando Primera, Segunda y Copa del Rey) que ha sido titular en casa, el equipo nunca ha perdido. «Oxalá siga a cousa así por moito tempo», se limita a decir.

EL CALDERÓN

«As paradas máis compricadas foron os remates de cabeza»

Sergio Álvarez no quiere quedarse con ninguna de sus paradas en el Calderón. Las considera a todas importantes, pero sí tiene claro cuáles fueron las más difíciles: «Os remates, porque eles son moi fortes nese tipo de xogadas». El céltico tuvo seis paradas antológicas ante el campeón de Liga.

PROPUESTA

«Canto máis arriba presionemos, mellor»

El portero titular del Celta no le tiene miedo a los riesgos que entraña la presión alta del equipo. Por eso espera que el Celta sea todo atrevimiento en el derbi: «Debemos presionar arriba e facerlles dano. Cando máis arriba, mellor», sentencia. Los celestes se sienten cómodos con esta propuesta, que por el momento les permite estar invictos por primera vez desde el año 2002 después de cuatro jornadas jugando en Primera División.

«O máis compricado do Calderón foron os remaets, porque eles son moi fortes nese tipo de xogadas»

Portero del Celta