«Este Camiño representa o que é Galicia»

La Voz

MUXÍA

El profesor de hostelería cabanés Francisco Cousillas Couto abrió el restaurante y pensión rústica As Pías en Olveiroa en el 2007

05 jul 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

El profesor de hostelería cabanés Francisco Cousillas Couto abrió el restaurante y pensión rústica As Pías en Olveiroa en el 2007 y, desde entonces, ha visto como la afluencia de peregrinos se ha incrementado «tranquilamente un 50 % ou máis». Dice que la gente no se queda solo en Santiago, «hai que ir ao fin da terra, ao Finisterre», y que la ruta a Muxía también «colleu moito auxe», sobre todo «polo bonito que é o lugar». Atribuye parte del éxito al incremento de negocios y dotaciones pero, sobre todo, a que «este Camiño representa o que é Galicia. Todo se pode mellorar, pero non se están facendo aberracións» y el nivel de explotación comercial no tiene nada que ver con el de la capital de Galicia. Pone el ejemplo de Dumbría, en el tramo que va desde A Ponte Olveira a Fisterra, donde «calquera camiñante pode andar comodamente, sen esquivar coches e con moito camiño de terra que é o que quere o peregrino». Y califica acciones promocionales como el Gran Fondo Ézaro o la Vuelta a España como «unha publicidade inmellorable, porque nos están vendo, están vendo a nosa costa, o noso Camiño,...»

En su caso rondan ahora una ocupación del 80 % con lleno muchos días y que se dispara con los cambios de quincena. Dice que la temporada va de abril a septiembre, que «o forte, forte é a partires do 15 de xullo», pero ya tuvieron un mayo muy bueno.

Cousillas fue de los primeros en apostar, y fuerte, por la restauración en Olveiroa.