El comité de Ferroatlántica dice que las amenazas evidencian la desesperación

La Voz CEE / LA VOZ

DUMBRÍA

Asegura, además, que las presiones no les son nuevas

29 mar 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El comité de empresa de Ferroatlántica de Cee, Dumbría y las centrales señala en un comunicado que la compañía «está demostrando a súa verdadeira faciana coas ameazas e chantaxes feitas públicas nos medios de comunicación; manobras a través das que pretende facer recaer no conxunto dos traballadores e traballadoras, a responsabilidade da ilegal operación que quere levar adiante. Porque non hai que esquecer que nas súas declaracións, o presidente de Ferroatlántica esquece sempre de xeito intencionado un ‘pequeno’ detalle: a empresa non é propietaria da centrais, só ten unha autorización administrativa que lle obriga a manter vinculadas ambas actividades».

Los representantes de los trabajadores dicen que las presiones no les son nuevas, ni a ellos ni a las entidades de la comarca «beneficiadas pola ‘responsabilidade social corporativa’», pero sí entienden que el «baile de cifras de investimentos e xeración de emprego» de lo que califican como «suposto plan industrial» sí «revelan a desesperación da empresa no seu ilegal intento de segregar e vender as centrais hidroeléctricas».

El comité califica de «evidente» que las cifras de deuda de las que habla el presidente de la compañía no las genera la Costa da Morte por lo que no entiende «por que a comarca ten que pagar unha débeda ocasionada por movementos da compañía a nivel mundial, fundamentalmente derivados dunha fusión especulativa coa americana Globe. A única débeda que a Costa da Morte ten contraída é a ‘débeda histórica’ que a empresa acumula pola explotación e espoliación dos nosos recursos naturais. Esta é a débeda que Ferroatlántica non se atreve a pór enriba da mesa».

Recalcan que la zona ha sido testigo durante los últimos 25 años de cómo los beneficios generados por los aprovechamientos hidráulico y por la actividad de las fábricas «emigraban e servían para financiar proxectos fóra da comarca» y no repercutían en la mejora y la modernización de las plantas de la comarca. «¿Como se pode crer que o Grupo Villar Mir apareza agora cargado de proxectos millonarios?», se preguntan los trabajadores.