Apoyo a la edila que denunció a un empleado municipal por intento de soborno

La Voz

CORISTANCO

24 jun 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

La dirección de Terra Galega ha querido expresar públicamente su apoyo «incondicional» a la concejala en Coristanco Laura Tasende Cancela «ante os feitos acontecidos na última semana». Defendió la decisión de la edila de presentar una denuncia contra el empleado municipal que intentaría, supuestamente, sobornarla para apoyar un cambio de gobierno.

Terra Galega ha confirmado que el trabajador municipal, conserje en un centro educativo, «dixo falar en nome dun partido político e ofreceulle unha serie de propostas, económicas e laborais, para que a edila colaborase nunha presunta moción de censura». Y añadió: «O obxectivo sería desbancar a Lavandeira da alcaldía».

En la formación anunciaron que prestarán a Laura Tasende «o apoio que resulte preciso, tal e como se lle fixo saber unha vez que desde a dirección do partido se tivo coñecemento da gravidade dos feitos, que derivaron, como non podía ser doutro xeito, na presentación da oportuna denuncia». Terra Galega también dejó claro que no se pronunciará de nuevo sobre este asunto hasta que se resuelva la denuncia presentada hace unos cuatro meses en el juzgado de Carballo. Tampoco se quiso manifestar ayer sobre este caso el alcalde de Coristanco, Amancio Lavandeira, quien considera que debe ser la Justicia la que determine ahora si hubo, o no, delito, por parte de este empleado municipal.