Pontón pide en Carnota que se investiguen las concesiones a Villar Mir en Galicia

J. Sande CARNOTA / LA VOZ

CARBALLO

Sande

Afirmó que el comité de empresa lleva meses «petando na porta da Xunta para manter un encontro co conselleiro de Industria, e como resposta vemos un silencio que non axuda a calmar os ánimos»

04 may 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

La portavoz del BNG, Ana Pontón, acudió ayer a Carnota para reclamar al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo, que mantenga otra reunión con los agentes políticos y sociales de la Costa da Morte «contra a venda ilegal das centrais do Xallas anunciada polo grupo empresarial de Villar Mir». Asimismo, la dirigente nacionalista demandó la creación de una comisión de investigación que analice las concesiones del empresario en Galicia y, concretamente, «que mire con lupa o expediente polo que se lle concederon as minicentrais e todos os cambios que se puideron dar ou xa se deron». Ana Pontón estuvo acompañada por los regidores del BNG Ramón Noceda, de Carnota; el mazaricano Juan José Blanco y el zasense Manuel Muíño. En la puerta de la casa consistorial carnotana, los asistentes exhibieron una pancarta en contra de la venta y la segregación de las centrales. El mandatario Ramón Noceda se refirió a la unión de la Costa da Morte, que rechaza la pérdida de las instalaciones.

En esta línea, Ana Pontón aseguró que existe «unha mensaxe moi clara a Villar Mir de que as centrais do río Xallas son de todos os galegos. Nós sabemos que só quere facer caixa, e iso suporía darlle o finiquito a máis de 400 traballadores». Al Gobierno de Feijoo, la nacionalista le reclamó transparencia, lo que para su partido se traduce en asegurar que no habrá venta, ya que comentó que el empresario ha dicho que la operación está consolidada. Afirmó que el comité de empresa lleva meses «petando na porta da Xunta para manter un encontro co conselleiro de Industria, e como resposta vemos un silencio que non axuda a calmar os ánimos, senón que introduce máis incerteza sobre o futuro das plantas».