El BNG reclama la dimisión de la conselleira do Mar por la «pésima xestión»

La Voz CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

Se quejan de que no se aplican medidas para regular «a actividade de quen máis pesca e menos respecta a normativa galega», refiriéndose a los grandes arrastreros

30 ago 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

El BNG de la Costa da Morte ha hecho público un comunicado en el que denuncia «a incapacidade do Goberno de Feijoo de defender a pesca artesanal» y pide la dimisión de la conselleira do Mar por lo que consideran mala gestión en el reparto de las cuotas y, sobre todo, en la defensa de la pesca artesanal.

Se quejan de que no se aplican medidas para regular «a actividade de quen máis pesca e menos respecta a normativa galega», refiriéndose a los grandes arrastreros, «embarcacións portuguesas de capital galego», tras la firma de un acuerdo pesquero con Portugal.

Además destacan que tanto la Xunta como la federación gallega de cofradías permanecieran «mudas ante a medida imposta por Madrid de establecer unha cota ridícula de 30 quilos por tripulante e día para a pesca da sardiña coa arte do xeito».

Para el BNG, la Xunta trata a los pescadores del día «como si a pesca artesanal fora responsable dun exceso de capturas e non exemplo de sostenibilidade e creación de emprego».