TeGa llevará al pleno las quejas de los padres del Xosé Pichel de Coristanco

carballo / la voz

CARBALLO

25 ene 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

Terra Galega de Coristanco trasladará al próximo pleno ordinario (miércoles 9.00 horas) las quejas de los padres del colegio Xosé Pichel. El motivo, «porque os alumnos cando chegan pola mañá atopan as cancelas pechadas e non teñen onde refuxiarse cando ven mal tempo ou chove», apuntaron desde la formación liderada por Amancio Lavandeira.

Según explican, «a semana pasada houbo casos nos que os propios docentes tiveron que chamar ás casas para que os pais viñeran a recoller aos alumnos para cambiarlles a roupa mollada». Y añadieron: «Esta problemática non só pasa nos horarios de entrada ao centro educativo, tamén preocupa a carencia dunha zona cuberta entre o patio e a entrada ás aulas, que segue sen arranxarse a pesares das promesas feitas polo alcalde [Antonio Pensado Plágaro] aos pais e nais no pasado curso».

Las quejas e materia educativa de Terra Galega se trasladan también a las unitarias de Oca y A Rabadeira. En ambos centros hay una serie de deficiencias que, según TeGa, continúan sin subsanarse, como la falta de un parque de juegos y de una zona perimetral cerrada en A Rabadeira o deficiencias en la zona de ocio en el centro de Oca.

También el BNG

El BNG también presentará una pregunta en el próximo pleno. En concreto, sobre las gestiones realizadas por el Concello para habilitar una plaza de pedagogía terapéutica en el colegio Xosé Pichel. La propuesta parte de Laura Mariño, quien se hizo eco de la demanda de la ANPA del centro educativo. Esta petición había sido avalada por todas las fuerzas políticas en la sesión plenaria celebrada en el mes de noviembre, con la firma de los portavoces para ser trasladada a la Xunta.

Según la edila, «pasaron dous meses dende aquela sesión, o curso achégase xa ao seu ecuador e a demanda da ANPA non obtivo unha resolución favorable». Para Laura Mariño, «o máis grave é a hipocrisía do Partido Popular, que non só defende posturas distintas segundo o lugar onde se fale, senón que nos tememos incluso que o alcalde non fixo ningunha xestión ao respecto a pesar do acordado».