Un voluntario de Protección Civil salvó a una turista de morir ahogada en la playa de O Lago

carballo / la voz

CARBALLO

Teresa Búa

28 ago 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

El voluntario de Protección Civil de Muxía Manuel Ángel Haz Domínguez, de 46 años, salvó de morir ahogada a una turista francesa cuando se bañaba en la playa de O Lago.

Este integrante de la agrupación local, conocido familiarmente por Pi, relataba ayer lo acontecido a media tarde del lunes en este arenal: «Estaba no restaurante Paraíso. De repente entrou unha parella falando francés. Estaba moi nerviosa, no lle entendía nada e eles non falaban castelán, pero leváronme ata a zona da desembocadura do río. Alí dinme conta do que ocorría».

Rápidamente Manuel se lanzó al agua. «Había moita corrente porque a marea subía. É unha zona moi perigosa. O mar envolvía á muller e non era capaz de saír». Tras unos segundos angustiosos, este voluntario de Protección Civil de Muxía desde hace 22 años logró sacar a la turista del agua. «Tiña a cara moi pálida e andaba moi atolada creo que porque tiña algún golpe forte no pescozo, non tiña bo aspecto, non». Manuel Haz realizó las labores de recuperación mientras que alertaba por teléfono al servicio de emergencias 112, que envió una ambulancia al lugar. Después de lograr estabilizar a la turista, la trasladaron al hospital Virxe de Xunqueira de Cee.

Por suerte, relató el rescatador, el incidente quedó en un susto, pero Manuel Haz advierte de la peligrosidad de la playa de O Lago. «Incluso cando parece que non hai vento nin mar de fondo, a zona da desembocadura do río é moi perigosa polas fortes correntes que alí hai». Dice que la mayor parte de estos sustos son provocados por personas de fuera que no conocen la peligrosidad de estas playas de la comarca: «Veñen, métense en calquera sitio e non se dan conta do perigo que teñen», apuntó.