El PSOE ve los Orzamentos «miserentos» para la zona

carballo / la voz

CARBALLO

Marisol Soneira cree que la autovía será de peaje y que, «con sorte», acabará en Baio en vez de en Berdoias

05 ene 2013 . Actualizado a las 07:00 h.

La parlamentaria socialista Marisol Soneira considera que los Orzamentos de la Xunta, recientemente presentados, expresan en cifras la «marxinación» del PP con la Costa da Morte. Añade que son «os máis ruíns e miserentos» con la zona en la historia de la Autonomía.

Soneira entiende que «non hai nin un só proxecto de futuro, nin unha actuación que favoreza a recuperación económica e a creación de emprego» que impida el éxodo migratorio.

El PSOE recrimina a Feijoo que los recursos para la continuación de la autovía, obras «hoxe paradas», queden supeditados a lograr financiación por la concesionaria. «Con estes orzamentos é imposible que esta infraestrutura poida chegar ao seu remate, sobre todo se temos en conta que o presidente e o conselleiro xa teñen adiantado que hai que reformular os traballos priorizando o tramo Carballo-Baio». En su opinión, esto significa que, con toda probabilidad, habrá que asistir el mismo «teatro bufo» ya visto en la autopista A Coruña-Carballo, diseñada como libre de peaje, pero con él finalmente, además de que «o que estaba deseñado para rematar en Berdoias chegue, se hai sorte, ata Baio».

El PSOE, en un comunicado hecho público ayer, señala que la «única actuación de certa importancia», la depuradora de Malpica, es un proyecto que nació en la etapa de Touriño como presidente, «e que a Xunta vén adiando ao longo dos últimos catro anos».

El PSOE lamenta la ausencia de inversiones en materia portuaria «dignas de destacar», ni en áreas que mejoren la situación de los sectores productivos en crisis, como la pesca o el lácteo. «Nin un mínimo esforzo para buscar solución aos problemas de financiamento das pequenas empresas e autónomos que vén estragadas as súas expectativas por falta de recursos financeiros, pese a que o Igape é incapaz de executar o seu orzamento ordinario», dice.

Para los socialistas, otro motivo de «castigo» para los vecinos de la zona es que ya reciben las rentas más bajas de Galicia, y los jubilados, las pensiones más bajas.