Los expertos en turismo proponen soluciones aplicables a la Costa da Morte

Cristina Abelleira CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

María José Andrade y José Antonio Fraiz participaron ayer en una mesa redonda.
María José Andrade y José Antonio Fraiz participaron ayer en una mesa redonda. Casal< / span>

El Concello de Carballo aprovecha la iniciativa para difundir su proyecto

12 jul 2012 . Actualizado a las 07:05 h.

Los ponentes del curso de verano sobre turismo organizado por la UDC en Carballo están presentando iniciativas que se llevan a cabo en otros lugares, unos tan concretos como las ciudades de Santiago y A Coruña, de las que trataron las primeras conferencias de ayer, y otros tan etéreos como Internet. Pero, en mayor o menor medida, todas son aplicables a la Costa da Morte. El concejal de Turismo, Xosé Regueira, que es uno de los asistentes, considera que el curso está resultando «moi interesante», ya que, en primer lugar, permite «coñecer experiencias doutros lados e non cometer aquí os mesmos erros», aparte de mostrar muy de cerca «novas tendencias que están emerxendo no mercado».

Una de las principales conclusiones extraídas hasta el momento es que no se puede inventar un destino «nin facer photoshop para que sexa todo moito máis bonito. Hai que ser realistas», coincide Regueira. Desde su punto de vista, en la Costa da Morte lo coherente es vender un único destino. «Aquí hai un territorio físico, moi rico e diverso, que se chama Costa da Morte. E nós non temos o faro de Fisterra, pero si outras cousas. Cada un dos concellos ten as súas potencialidades. O camiño que nos falta por andar é a colaboración entre Administracións e a creación dun ente xestor que saiba colocarse por riva dos concellos e que racionalice o mercado. E tamén temos que ver a nosa potencialidade e ver que tipo de turismo queremos», explica.

En el caso de Carballo, los tiros deben ir, en opinión del edil, por potenciar la oferta de ocio: «Balneario, golf, surf, movida nocturna, restaurantes, aloxamentos, férvedas... Poucos lugares teñen un ocio complementario de tanta calidade e tan diverso como ten Carballo». Pero Regueira considera que también hay que tener en cuenta las limitaciones, y una de ellas es la escasez de plazas hoteleras. «O reto -dice- pode ser colocar un gran hotel no centro que sexa capaz de albergar grandes grupos», necesario para el turismo de deporte y congresos que se pretende impulsar.