El futuro del legado de Man


15/05/2011 06:00 h

«O noso programa inclúe continuar desenvolvendo a fundación de Man e a posta en marcha hai dous anos, pero necesitamos o apoio da Xunta, que non o temos. Estannos a botar a cambadela unha e outra vez. Proxecto que presentamos, proxecto que nos tiran para atrás. É inexplicable».

«A Xunta estanos a botar a cambadela»

PSOE Mercedes Martín

«Nestes últimos anos o equipo de goberno non fixo nada por preservar parte da historia recente de Camariñas. Por iso, se chegamos á alcadía comezaremos os traballos para restaurar, rehabilitar o legado de Man, con mantemento incluido. Non pode esperar máis tempo».

«Rehabilitación y mantenimiento, xa»

PP Daniel Rego

«O museo de Man é o gran referente turístico de Camelle e Camariñas en xeral e non podemos deixalo abandonado. Hai que impulsar iniciativas para por en valor este legado. Por iso, ademais de potenciar a fundación, hai que acometer os traballos de remodelación de forma urxente».

«Trátase do referente turístico de Camelle»

BNG Isabel Barreiro

El legado de Man forma parte de nuestra historia y cultura. Pertenece a Camariñas y la sensación que se tiene es que la clase política hizo muy poco por conservar este patrimonio. Es cierto que la crisis económica no permite muchas alegrías, pero la percepción de abandono es total. Parece que fue morir Man y salir a escena la dejadez de funciones de todas las formaciones políticas sin excepción. Por eso mi pregunta es: ¿qué propuesta incluyen los partidos de Camariñas para poner en valor todo el trabajo que este genial artista nos dejó?

Muxía Antonio Devesa

Votación
1 votos