El BNG de Boiro demanda mayor inversión de la Xunta

ribeira

BOIRO

CEDIDA

Los nacionalistas piden fondos para los pantalanes de Cabo de Cruz y el viviero de empresas, entre otras cosas

07 nov 2015 . Actualizado a las 05:10 h.

El Bloque Nacionalista Galego de Boiro presentó ayer las enmiendas que presentarán a los presupuestos de la Xunta para el 2016 al considerar los fondos destinados al municipio «insuficientes e escasos». Los nacionalista apuntan que «só aparacen recollidos 100.000 euros aproximadamente dun orzamento preto de 600.000 para os pantaláns do porto de Cabo de Cruz. Por outro lado, están 700.000 euros dun orzamento total de máis de dous millóns para o saneamento do río Breiro».

Por ello, desde el BNG pedirán más fondos para la conclusión de las obras del puerto de Cabo de Cruz, para «dotalo de infraestruturas de accesibilidade, servizos e todo o necesario para que se completen as obras, non só para pantaláns. Lembremos que esta era unha obra que tiña que estar rematada na súa totalidade xa no ano 2012», aseguraron.

Además, solicitan financiación para el vivero de empresas, ya que «é lamentable que non se contemple orzamento para esta infraestrutura que podería ofrecer moitas posibilidades de emprego». También solicitarán dinero para construir una segunda depuradora, para el saneamiento del río Coroño, para la traída de agua de Bealo y para el Pazo de Goiáns, que «xa que todos coñecemos o estado lamentable no que se atopa un elemento tan importante do noso patrimonio».