«A Xunta ten que facer de intermediaria»

BARBANZA

José Pérez, patrón mayor de ribeira

05 may 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

El dirigente del pósito de Ribeira, José Pérez, reitera, como lo ha venido haciendo en las últimas jornadas, que «a Xunta ten que facer de intermediaria». Bajo su punto de vista, la disputa abierta tiene una difícil solución: «Eu voulle trasladar á consellería o que acordamos. O martes volvín falar coa xente do pósito e entendemos que temos a razón para traballar nesa zona».

A José Pérez tampoco le gusta que haya surgido este conflicto, pero insiste en que hay un plan conjunto de explotación de la navaja en el que se establece que una de las áreas para faenar es la de O Carreiro: «Sempre estamos a discutir polo mesmo», añade.

Por el momento, el hecho de que haya toxina en la zona objeto de discusión impide salir a faenar a los navalleiros, pero el patrón mayor señala que esta situación no puede mantenerse de manera indefinida: «Eu propúxenlle á xente da confraría que traballasen na Ladeira, deixando O Carreiro para os de Aguiño, pero non aceptaron. Trátase dun conflito que xa ven de hai moito tempo e non chegamos a unha solución, polo que non vexo moi factible que podamos alcanzala agora».

Bajo su punto de vista es la consellería la que debe intervenir y tomar una determinación: «As posturas de cada unha das confrarías parecen estar claras e non creo que se movan por moito diálogo que levemos a cabo».