«O do pleno non é un día agradable, pásase mal»

La Voz

BARBANZA

14 feb 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

La última moción de censura que se presentó y que prosperó en la comarca fue la que promovieron el PSOE y el BNG en Porto do Son para arrebatar la alcaldía al popular Manuel Tomé en el 2009. Lo cierto es que la posibilidad de que el conservador no acabase el mandato en el poder flotó en el ambiente desde el primer momento. Xoán Pastor Rodríguez, elegido regidor en un pleno para el que el calificativo de tenso se queda corto, lo explica: «O normal sería que gobernáramos nós dende o principio, pero non foi posible o pacto co BNG porque non querían a Ramón Quintáns como alcalde».

Dos años después de los comicios, y tras meses de especulaciones, fructificó el acuerdo entre nacionalistas y socialistas y tuvo lugar la investidura de Rodríguez Santamaría, un día que dejó en él un sabor agridulce: «A verdade é que non é un día agradable, pásase mal. Aínda que a moción de censura é unha figura legal que debería estar normalizada, a xente non está acostumada e hai moita tensión. Os que saen normalmente non o toman ben e buscan todos os medios para facer ruído e que o pases mal». Recuerda que el PP movilizó «a toda a súa xente. Recordo a edís doutros concellos da comarca que viñan a insultarme».

Tras superar el trago, Pastor Rodríguez asegura que comenzó sus responsabilidades de gobierno con total normalidad y cordialidad, incluso con sus rivales políticos: «Houbera unha homenaxe ao padre Calo e estivera tamén o anterior alcalde porque el iniciara a organización do acto». Y es que, «a vida continúa, é unha cousa normal».

Xoán Pastor Rodríguez Exregidor sonense