El BNG acusa al gobierno de Boiro de no devolver 500.000 euros que se deben a vecinos

RIBEIRA / LA VOZ

BARBANZA

14 oct 2014 . Actualizado a las 05:00 h.

El Bloque de Boiro ha vuelto a señalar al equipo de gobierno local (PP) para criticar lo que considera una injusticia derivada de la mala gestión de los conservadores. Los frentistas denuncian que el ejecutivo boirense no ha devuelto unos 500.000 euros que «numerosos veciños» adelantaron en su día en forma de fianzas o impuestos para hacer obras que, finalmente, nunca se ejecutaron.

«Non se lle pode negar ou retardar, a sabendas, meses e meses as devolucións ás que teñen dereito, tanto se son fianzas por obras realizadas coma taxas pagadas en base a unha licenza solicitada, concedida ou non, que agora, por motivos persoais, deciden non realizar», explicó la edila Dores Torrado.

Los frentistas critican que solo las personas con el capital suficiente están recurriendo a la Justicia, y, mientras, «o Concello gasta diñeiro en obras que son mero capricho, innecesarias e que teñen como obxectivo recadar votos». Por eso, el BNG solicita al gobierno de Juan José Dieste que la institución que preside «teña como norma dar prioridade as devolucións fronte a outras posibles necesidades do Concello».