«Cando gañei o premio non dubidei nin un segundo en doalo»

J. Manuel Sande MUROS / LA VOZ

BARBANZA

Un muradano entregó a Cáritas el pescado y el dinero que consiguió en un concurso

08 ago 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

Uno de los agraciados con el premio del certamen de pesca organizado por Xubimar durante las jornadas Muros mira ao mar, José Santiago Barreiros Siaba entregó al presidente de Cáritas de Muros, Kiko Lestón, el premio en metálico que le correspondía. Previamente ya había dado a la entidad el pescado capturado. La donación del importe económico se efectuó ayer en la casa consistorial. En el acto estuvieron presentes, además del benefactor y del responsable de Cáritas, la alcaldesa, Caridad González, la edila de Cultura, Charo Fernández, y responsables de la organización.

José Barreiros aseguró: «Eu son un traballador emigrado xubilado. Non quixera figurar nun acto coma este, porque o que fixen ten pouco valor debido ao importe que dei. Cando logrei o premio non dubidei nin un segundo en doalo, pois sei de xente do pobo que o está a pasar moi mal. Na miña mesa non falta de comer, e iso si que acontece noutras casas, por iso quero contribuír co pouco que teño».

Por su parte, tanto el responsable local de Cáritas como la alcaldesa valoraron y agradecieron el gesto, destacando su satisfacción al ver que hay ciudadanos de Muros preocupados por la calidad de vida de sus vecinos. Caridad González recalcó: «O número de habitantes deste concello necesitados vai en aumento e entre todos tratamos de axudalos. Sabemos tamén dalgunhas familias que o están a pasar moi mal e non piden prestacións, a eles querémoslles dicir que contacten con Cáritas ou co Concello para que lles botemos unha man».