El BNG de Vilanova reivindica un centro de día en Vista Real

La Voz VILANOVA / LA VOZ

VILANOVA DE AROUSA

Presentará en el pleno una moción en la que pide al Concello que exija a la Xunta "o cumprimento dos seus compromisos con Vilanova"

21 may 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

En los planes de la Xunta no figura la construcción de un centro de día en Vilanova, pero el BNG del municipio no renuncia a esta reivindicación. En el pleno del día 29, el grupo nacionalista defenderá una moción por la que solicita que el Concello exija a la Xunta «o cumprimento dos seus compromisos con Vilanova», y en su día se anunció la construcción de un centro de día en Vista Real. El BNG cree que es un servicio necesario «para que a veciñanza non teña que desprazarse fóra do noso concello e a centros privados par recibir atención».

En relación a la finca de Vista Real, el BNG pide, además, que se soliciten proyectos de formación y empleo para recuperar su patrimonio vegetal. «Non se está facendo nada pola parcela de viñedo que se tiña arrendado, e vaise abandonar a formación na rama agraria, coa perda de oportunidade par ir buscando a mellora da finca, non só na horta senón en froiteiras autóctonas que se foron perdendo».