Ravella busca en Zona Franca nuevas alternativas de desarrollo económico

La Voz

VILAGARCÍA DE AROUSA

CEDIDA

El alcalde Alberto Varela se ha reunido con el delegado del Estado en esta entidad

20 nov 2018 . Actualizado a las 11:41 h.

El Concello de Vilagarcía quiere explorar las posibilidades de promoción y desarrollo económico que, para la capital arousana, pueda ofrecer la Zona Franca de Vigo. Por esa razón, el alcalde Alberto Varela (PSOE) ha mantenido una reunión de trabajo con el delegado del Estado en este foro, David Regades, a fin de "coñecer de primeira man os programas e iniciativas que leva a cabo o Consorcio como dinamizador da actividade industrial e comercial e tantear a posibilidade de establecer unha liña de colaboración con Vilagarcía".

Según recuerda Ravella, "o Consorcio da Zona Franca de Vigo é unha institución pública creada en 1947 para potenciar o comercio internacional e o desenvolvemento económico desde o sur de Galicia". Promueve parques empresariales y proporciona a las empresas "unha plataforma de servizos que van desde o financiamento ?a través da empresa de capital risco Vigo Activo?, ata a axuda a emprendedores ?a través dos Centros de Iniciativas Empresariais e das colaboracións coa Universidade de Vigo en capital semente". Amén de realizar estudios socio económicos y de mercados que proporcionan a las empresas información actualizada.

El Consorcio está integrado por el Concello de Vigo, la Diputación de Pontevedra, la Cámara de Comercio, y la Autoridad Portuaria y el Gobierno de España.

El encuentro celebrado en Vigo resultó "muy produtivo" en palabras do regidor, que considera especialmente interesante para el Concello las iniciativas de Zona Franca en lo que a la creación de viveros y aceleradoras de empresa se refiere. Varela Paz cree que a iniciativa privad "tamén podería beneficiarse da colaboración que ofrece o Consorcio en canto a financiamento e asesoramento para proxectos empresariais relacionados cos sectores estratéxicos da nosa sona".