Ravella implanta la zona 30 en O Campanario y pide a Portos que haga lo mismo en O Preguntoiro

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

La decisión fue adoptada a propuesta del concejal de Tráfico, en base a los informes elaborados por la policía local

13 ene 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El gobierno local de Vilagarcía ha decidido limitar a 30 kilómetros por hora la velocidad en el entorno de la playa de O Campanario (Bamio), y solicitar a Portos que tome la misma medida en la playa de O Preguntoiro (Vilaxoán). Con estas actuaciones, «o Concello pretende elevar a seguridade viaria en dúas zona que nos meses de verán son frecuentadas por numerosos peóns e bañistas que acoden aos areais de bandeira azul».

La decisión de implantar la llamada Zona 30 en Bamio y de extender esa fórmula a O Preguntoiro fue adoptada a propuesta del concejal de Tráfico, en base a los informes elaborados por la policía local. En dichos estudios se indica que «permitir a circulación de vehículos a unha velocidade de 50 quilómetros por esas zonas conleva importantes riscos para os peóns, en especial en zonas de esparexemento, a onde acoden centos de persoas a diario durante a tempada de praia».

Club de remo

Por lo que respecta al arenal vilaxoanés, «cómpre ter en conta que durante todo o ano adestran na praia rapaces e rapazas do club de remo, cuxa sede se atopa do outro lado da vía, polo que a teñen que atravesar de forma constante».