Arousa sigue apostando por la manifestación del sábado

R.E. VILAGARCÍA / LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

La retirada de la Lei de Acuicultura no hace variar los planes del sector, que «ten moitos problemas»

23 feb 2016 . Actualizado a las 18:19 h.

Cofradías y bateeiros de la ría de Arousa siguen apostando fuerte por la manifestación que el próximo sábado se celebrará en Santiago de Compostela. Pese a que la conselleira do Mar, Rosa Quintana, anunció esta mañana la retirada de la polémica Lei de Acuicultura, el elemento aglutinador de esa protesta, los sectores del mar están decididos a mantener una convocatoria en la que se quieren evidenciar otros muchos problemas que les afectan. Además, que la Xunta haya tomado esta decisión cuando falta menos de una semana para la cita tampoco ha contribuido a dar confianza al sector. Francisco Alcalde, presidente del Consello Regulador do Mexillón de Galicia, explicaba que las declaraciones de Rosa Quintana «son unha tomadura de pelo. Hai uns días decía no Parlamento que non había nada que retirar porque a lei non estaba en ningún trámite lexislativo, e agora di que a retira. Con estas declaracións, o que se busca é a desconvocatoria da gran manifestación prevista para o sábado. Esta é máis necesaria que nunca porque os sectores do mar, en claro retroceso produtivo, levan moito tempo demandando solucións para garantir o seu futuro e para que non se volva intentar calzarnos a peixicultura intensiva».

Las cofradías arousanas también mantienen la vigencia de la convocatoria. Antonio Otero, el patrón mayor de O Grove, señalaba que «a manifestación sigue adiante, hai moitos problemas. Que retiren a lei de acuicultura é unha alegría, porque supoño que xa sería moita cara dicir iso e logo non cumprilo». Desde Cambados, Ruperto Costa recuerda también que la marcha convocada es «a prol do mar, e para atender todas as reivindicacións de todos os sectores que o están a pasar mal. Xa recibimos a carta da conselleira, pero nós imos seguir coa nosa folla de ruta, non imos traicionar a toda a xente». El patrón cambadés, al igual que su homólogo de A Illa, Juan Rial Millán, consideran que si la Xunta quiere demostrar que ha entendido que debe legislar atendiendo a las necesidades del sector, debería abolir «a posibilidade de intervención das confrarías que aprobaron pola porta de atrás o 31 de decembro».

Rial Millán, además, quiso recalcar que el Gobierno ha tenido «tempo e forma para retirar esta lei. Non levamos dous días falando disto. E agora din que a retiran, pero aínda a semana pasada estaban en Bremen promocionando a acuicultura multitrófica». Desde Vilaxoán, Manuel Tarrío también apunta a que la manifestación del día 27 sigue siendo necesaria ya que el sector del mar afronta una gran cantidad de problemas. Y considera que el anuncio realizado por Rosa Quintana llega «fuera de tiempo totalmente».