EU promete bajar el IBI a los pobres y subírselo a los bancos

Vilagarcía LA VOZ

VILAGARCÍA DE AROUSA

La formación liderada por Jesús López critica la política de «amiguetes» del PP de Fole

24 abr 2015 . Actualizado a las 21:00 h.

Esquerda Unida empezó a desgranar sus propuestas electorales ante la cita del 24 de mayo entre las cuales figura la de rebajar el Impuesto de Bienes Inmuebles (IBI) a las familias con menos recursos, «que se compensará co incremento, ata o máximo previsto pola lei, da contribución sobre as vivendas valeiras en mans de bancos e entidades que realizan despexos». 

Según sus datos, dentro de  las veinte firmas que más deben a Ravella, las hay relacionadas con inmebles que suman 1.376.000 euros de deuda. Una deuda que, en caso de llegar a la alcaldía «farase o posíbel para que se transforme en vivenda propiedade do Concello, creando unha bolsa de vivendas en aluguer para a xente máis necesitada». Y dicen más. «A Vilagarcía gobernada por esta coalición será unha Vilagarcía sen desafiuzamentos», señala el candidato Jesús López.

En EU también hablaron ayer de servicios. «Fronte ás políticas caciquís da dereita, propón como alternativa un goberno onde toda a veciñanza dispoña dos mesmos servizos independentemente de que elixira para vivir o centro ou un barrio periférico. Onde calquera persoa que entre en Ravella reciba o mesmo trato por parte dos concelleiros», señala la formación que lidera Suso López. Consideran en esta candidatura que el PP de Fole gobierna «para os amiguetes, desprezando o resultado das urnas», y ponen un ejemplo. «A súa intención de aprobar en Xunta de Goberno un convenio urbanístico competencia da corporación  municipal».

Le reprochan al alcalde de Vilagarcía falta de diálogo y de debate y de tratar de hacerse fuerte en «búnker de Ravella». «Fronte ao señorío do Partido Popular, con vellos apelidos e modos doutras épocas, a formación propón un goberno de traballadores, de persoas que traballan de verdade, que saben o que é madrugar todos os días e coñecen en primeira persoa a realidade que a cidadanía está a vivir», añade la formación.

Esquerda Unida no quiso ayer dejar de aludir a las últimas declaraciones de Tomás Fole. «Pois claro que ou todos ou ningún. Fronte a catro anos de goberno para uns poucos, nós propoñemos unha alternativa na que todos os vilagarciáns teñan os mesmos dereitos», apuntó el cabeza de lista.