El Consello de Contas pide al Concello de Catoira que corrija su sistema de pagos

La Voz VILAGARCÍA / LA VOZ

CATOIRA

MONICA IRAGO

El alcalde destaca que la entidad no auditará las cuentas municipales

10 jul 2017 . Actualizado a las 00:22 h.

El grupo municipal del BNG de Catoira, a través de su portavoz, Xan Castaño, hizo pública ayer la respuesta del Consello de Contas de Galicia al escrito en el que la formación nacionalista pedía su amparo ante el sistema de pago de servicios y suministros empleado por el Concello de Catoira, por considerarlo irregular, en tanto se sustenta «con soporte en recibos e non nas facturas regulamentarias». Y el BNG resalta que «o Consello de Contas comina ao Concello a ‘corrixilas sen demora’ no eido administrativo».

Desde el Consello de Contas se informa que, por tratarse de actuaciones correspondientes al ejercicio 2017, se trata de una materia que no figura en su plan anual de trabajo, «polo que non é posible acordar neste intre a realización da fiscalización solicitada, sen prexuízo da súa toma en consideración na confección dos futuros plans anuais de traballo da institución».

Y aunque «co asunto examinado non se aprezan indicios de responsabilidade contable», desde el Consello de Contas se apunta que «as irregularidades xurídicas denunciadas presentan, porén, caracteres de contravir de forma notoria o ordenamento xurídico por ser presuntamente desconformes coa normativa orzamentaria e da contratación pública, así como coa normativa de transparencia, e corresponde corrixilas sen demora no eido administrativo ao propio Concello».

Alberto García recuerda que el ente autonómico no fiscalizará el municipio

El alcalde de Catoira, Alberto García, recordó ayer que el pleno del Consello de Contas de Galicia acordó no iniciar la fiscalización de las cuentas de Catoira, tal y como pedía el BNG. El escrito remitido al Concello explica que «non se aprecian indicios de responsabilidade contable por malversación de caudais públicos» y que «os denunciantes non dubidan da existencia dos servizos nin do prezo ponderado, sendo non substancial a estes exclusivos efectos a xustificación mediante recibo». Catoira aprobó recientemente el presupuesto de este año.