Multa de 300 euros para Aragunde por no entregar un expediente al juzgado

Cambados LA VOZ

CAMBADOS

El caso se refiere a un proceso de selección de personal

27 may 2015 . Actualizado a las 17:33 h.

La titular del Juzgado de lo contencioso administrativo número tres de Pontevedra ha impuesto una multa al alcalde de funciones de Cambados, Luis Aragunde, por importe de 300,52 euros. El motivo es que el regidor no le ha remitido el expediente relativo a un proceso de selección de personal del Concello, lo que ha llevado a la jueza a fijar una multa personal, reiterable cada veinte días. Es la segunda multa en pocos días que imponen al gobierno local de Cambados por un motivo similar, la otra fue en relación al expediente del sistema de huella digital que existe en el Ayuntamiento para controlar los horarios del entrada del personal municipal. 

El PSOE, que ejerce como denunciante y dio a conocer hoy la última resolución judicial, insiste en criticar «a forma que ten de facer política Luis Aragunde, negar todo tipo de información que se lle solicite desde a oposición ou desde o xulgado».

«Luis Aragunde pensa que é intocable e que pode facer sempre o que lle dé a gana como fixo sempre  no Concello. Pensou que mareándome e non facendo caso eu me ía desanimar e deixar de pedir o expediente, e despois pensou que podería facer o mesmo coa xuíza, pero ela tamén lle está demostrando que ou entrega a documentación tal e como sinala a Lei ou finalmente as multas acabarán derivando nun delito de desobediencia», según explica el grupo que lidera Fátima Abal. «Unha vez máis Aragunde segue menospreciando ás mulleres, xa sexan portavoces da oposición ou xuizas», añade la socialista.