El análisis de su entrenador: Un hombre de banda reconvertido en punta con un éxito extraordinario

Pablo Penedo Vázquez
Pablo Penedo VILAGARCÍA / LA VOZ

AROUSA

03 may 2016 . Actualizado a las 05:05 h.

«Tentei aproveitar a oportunidade que me daba o adestrador, e facelo ben», dice Piñeiro. Y de Piscis escuchó al término del partido «que mo merecía polo traballo feito todo o ano», recuerda el delantero juvenil.

«Tentei aproveitar a oportunidade que me daba o adestrador», dice Piñeiro. Y de Piscis escuchó al término del partido «que mo merecía polo traballo feito todo o ano», recordaba ayer el juvenil, que destaca que la confianza que está dando el entrenador de Portonovo a la cantera «fai que a nosa motivación no xuvenil sexa maior este ano».

El técnico del juvenil A del Arousa, Luis Carro, dista de estar sorprendido por la actuación de su pupilo en A Lomba. Sobre todo tras observar su perfecta reconversión de jugador de banda a delantero centro esta temporada, transformado en una perla en bruto: «Non é un goleador, pero fai gol -12 en Liga Nacional-, rápido, ten moita mobilidade, le moi ben os espazos para superar a zaga na zona de remate, aguanta ben o balón no corpo a corpo, e fai unha gran presión adiantada».