Los bateeiros acusan a Mar y al PP de burlarse del sector y «xogar coas cartas marcadas»

vilagarcía / la voz

AROUSA

Los ánimos de los mariscadores están soliviantados

13 feb 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

Si el portavoz del PP para asuntos de Pesca, José Manuel Balseiro, pretendía templar los ánimos de los sectores del mar con su intervención del pasado martes en el pleno del Parlamento, erró su estrategia por completo. Tanto su intervención como la de la conselleira, como las sucesivas declaraciones realizados por cargos de la Administración sobre la Lei de Acuicultura, no han hecho más que avivar el enfado de quienes exigen la retirada de este texto. Ayer, los representantes de los bateeiros emitieron un comunicado de prensa en el que, «parafraseando ao señor Balseiro, nós tamén podemos dicir que somos tontos, pero sabemos apartarnos dos coches, por iso esiximos a retirada do anteproxecto».

Esa frase del portavoz del PP para asuntos pesqueros fue la gota que colmó el vaso de la paciencia de los opositores al anteproyecto. Estos reprochan, en primer lugar, la «insistencia da conselleira en que non hai ningún proxecto que retirar». Esa afirmación, dicen, es falsa. «Non falamos dun borrador, senón dun anteproxecto publicado no Doga e susceptible de ser presentado no Parlamento en calquera momento». Los portavoces de los bateeiros también se sienten «acusados todos os días de manipular o sentido da lei. Os nosos socios tiveron o texto para interpretalo persoalmente, e foron encargados ditames xurídicos que foron contrastados. Nin manipulamos, nin deixamos que nos manipulen».

Los bateeiros señalan, además, que siempre estuvieron dispuestos a hablar «e negociar un novo texto. É a Administración a que segue falando unicamente do seu, xogando coas cartas marcadas». Y a todo esto, «para maior burla, o día 10 no Parlamento o grupo do PP votou en contra da retirada do anteproxecto, cunha intervención provocadora do señor Balseiro», al que invitan a «saír do hemiciclo e escoitar á sociedade».