El PSOE acusa al PP de hacer del Umia «unha cloaca urbanizada»

Vilagarcía / La Voz

AROUSA

Los socialistas denuncian la «opacidade» del Concello de Ribadumia

12 ago 2012 . Actualizado a las 06:35 h.

Los dos concejales del PSOE de Ribadumia, José Antonio Pereira y Ramón González, salieron ayer a la palestra pública para explicar las razones por las que abandonaron el último pleno de la corporación municipal y atacar las líneas básicas de la política que desarrolla el equipo de la alcaldesa, la popular Salomé Peña. En primer lugar, los socialistas pusieron en discusión las inversiones en materia de potenciación del ocio, especialmente todas las intervenciones acometidas en las orillas del río Umia. «O que están facendo -denunció González- é destrozar a flora e a fauna, obras de mampostería nas beiras, colocar puntos de luz en zonas incribles, e en definitiva converter o Umia nunha cloaca urbanizada mentres segue a ser un dos ríos máis contaminados de Galicia, con 300 puntos de verquido entre Caldas e Ribadumia».

Los concejales del PSOE aseguran que, si dejaron la sesión plenaria junto a los dos representantes nacionalistas, fue porque la alcaldesa «negouse a incluír catro das nosas mocións na orde do día, cando as presentamos cinco días antes do pleno; pero é que o compañeiro do BNG presentara unha un mes antes». Los socialistas consideran que el salario de Peña, «duns 50.000 euros ao ano», merece que la regidora se lea «cando menos catro folios cada dous meses». Con ese montante, aseguraron, «é posible pagarlle 400 euros en setembro a 125 familias para material escolar ou as facturas de auga ou electricidade a 70 familias durante un ano». En lugar de ello, el PSdeG denuncia que «se manten un despacho persoal con todo o material preciso para unha exconcelleira, Lidia Álvarez, a costa do Concello coa única explicación de que é unha persoa de confianza da alcaldesa».

Los ediles socialistas reiteran, por último, su demanda de información sobre el número y coste de los teléfonos móviles que sostiene el Ayuntamiento. De no recibirla, advierten que tomarán «medidas necesarias».