Sin alternativas para Alonso, que cerrará en Celeiro en cuatro semanas

Mar García Balseiro
MAR G. BALSEIRO VIVEIRO / LA VOZ

VIVEIRO

XAIME RAMALLAL

La empresa comunicó «ás fixas-discontinuas que o luns se van para á casa»

30 abr 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

«Un jarro de agua fría», así recibían los representantes sindicales de la plantilla de Conservas Alonso en Celeiro la noticia de que no hay alternativa para mantener la producción y los 41 puestos de trabajo de la fábrica. Así se lo comunicó ayer el director general de la conservera, Iván Alonso- Jáudenes, a los conselleiros de Industria, Francisco Conde, y de Mar, Rosa Quintana, en la reunión que se celebró en Santiago. «A empresa comunicou que a decisión de pechar a planta de Celeiro é firme», señalaron desde la Consellería de Economía, Emprego e Industria. «Ante esta situación, a Xunta trasladoulle a necesidade de identificar as mellores solucións para cada un dos traballadores», un proceso que «seguirá de preto, en contacto permanente cos traballadores». La empresa «comprometeuse» a ampliar el período de negociaciones.

Desde el departamento económico que dirige Francisco Conde explicaron que «no caso que se identifique algún proxecto de futuro» la Xunta pondrá a su disposición «as diferentes ferramentas para a posta en marcha de novos proxectos».

José Hurtado, secretario de Política Industria y Servicios de CC. OO. ya advirtió que «no vamos a negociar ninguna condición de traslado hasta que la Xunta nos explique de viva voz qué pasó». Y será en la reunión que se celebrará en la tarde del martes con los dos conselleiros, a instancias de la Federación de Agroalimentación de este sindicato. «No es de recibo que la Xunta eche balones fuera. La empresa quería cerrar el lunes o el martes la negociación, pero eso no será posible», en alusión a la reunión de la mesa negociadora prevista para la próxima semana.

«A loita que están facendo as traballadoras de Antonio Alonso non é por conseguir dos días máis de indemnización, a súa loita é polo presente delas, polo futuro dos seus fillos e da comarca», señalaron. Pero el proceso de cierre sigue, de hecho «a empresa comunicou ás fixas-discontinuas que o luns se van para á casa». Hoy está prevista una asamblea de los trabajadores,

«A nosa vida, tras anos na fábrica, se vai tirar ao lixo»

Ya lo advertían previamente: «Segundo a empresa, a decisión está tomada, creen que nos é necesario entender que é unha decisión empresarial, é en firme e a temos que asumir. Asumir que? Que para a maioría de nós, a nosa vida, despois de tantos anos traballando nesa empresa, se vai tirar ao lixo, porque ¿en qué situación nos imos quedar? Preferimos non asumilo». Ayer se quemaba la última esperanza, puesta en la reunión de la Xunta con la empresa. La plantilla seguirá con las movilizaciones y con la manifestación convocada para el próximo viernes. Ayer recababan el apoyo del comercio y la hostelería de todo Viveiro. . foto pepa losada