«Con 500 socios a continuidade da banda de Ribadeo debería estar garantida»

J.A. RIBADEO / LA VOZ

RIBADEO

CEDIDA

Los directivos salientes de Amadores da Música dan por hecho que en la asamblea de mañana aparecerá quien los releve

29 abr 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

Con casi 500 socios, Amadores da Música es uno de los colectivos más relevantes de Ribadeo, como entidad promotora de la banda de música, propietaria de los instrumentos y quien gestiona sus actividades y conciertos. La directiva saliente, que preside ya en funciones Luis Pulpeiro, ha convocado una asamblea extraordinaria para mañana, a las 20.00 horas en el salón de actos de la Casa do Mar y a las 20.30 horas en la segunda convocatoria, en la que deberá aparecer una nueva directiva o, en caso contrario, se iniciará el proceso de disolución. Ante esta coyuntura el vicepresidente en funciones de Amadores, Manel Yáñez, evita el alarmismo y lanza un mensaje tranquilizador: «Con 500 socios a continuidade da banda de Ribadeo debería estar garantida».

«Cando fixemos a convocatoria non pretendíamos un efecto chamada, de cataclismo. Tratábase máis ben de cumprir co protocolo... A min non mo dixeron directamente, pero sei que hai movementos de xente disposta en poñerse a fronte de Amadores da Música», explica Manel Yáñez, que añade: «Nós o deixamos por propia necesidade, porque tras dous anos de intenso traballo é o momento de que xurda xente nova. É un moi bo momento para o relevo porque hai moito feito, unha labor de actualización de listados, informatización... Ademais, todos imos seguir aí para axudar».

¿Corre pues la banda de música de Ribadeo el riesgo de desaparecer? «Pola disolución de Amadores non, pero mentiría se non dixeramos que estamos preocupados polo futuro da banda, porque como todas pasa por un ciclo complexo. Moita xente márchase fóra estudar e falta canteira, aínda que temos a escola de música con máis de 300 alumnos. A tarefa é incentivar a canteira, que necesita de veteráns para consolidala. É un momento delicado».