La bolsa de empleo del Concello de Ribadeo alcanza los 485 inscritos 

La Voz RIBADEO/ LA VOZ

RIBADEO

A ella acuden desempleados y empresas que demandan un perfil de trabajador determinado

01 oct 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

La reanudación del servicio de orientador laboral por parte del Ayuntamiento de Ribadeo, que estuvo cerrado unos meses al concluir la subvención que lo financiaba, permitirá agilizar la bolsa de empleo del Concello, que cuenta con 485 personas inscritas. Según explicó la concejal  de Desenvolvemento Local, Ana Martínez, a esta bolsa de empleo acuden tanto desempleados como empresas que demandan un perfil determinado de trabajador.

«Dentro do que é a xestión da bolsa de emprego agora mesmo contamos con 485 inscritos. Nela participan aquelas persoas que voluntariamente deixaron ou queiran deixar o seu currículo para cubrir as ofertas de emprego que por parte dos empresarios e dos autónomos en ocasións que se nos presentan ao Concello. Dende logo, dende o Concello remítense ás empresas os perfís dos demandantes que máis ou menos encadran no que se nos vai pedindo. Fíxose un diagnóstico individualizado do perfil dos demandantes de emprego no que se incluía toda a información posible», para ajustar las demandas a los posibles candidatos, explicó Ana Martínez, mediante un comunicado.

Ofertas de empleo

También recordó que la Concellaría de Desenvolvemento Local tiene una página en Facebook, a través de la ADL, en la que informa de ofertas de empleo, cursos y nuevas subvenciones para emprendedores.