«Foi Elena Candia quen me animou a levarlle os meus cedés a Rajoy»

mondoñedo / la voz

MONDOÑEDO

XAIME RAMALLAL

José Pulpeiro, exconstructor ribadense, le regaló sus tres discos al presidente en Mondoñedo

23 sep 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

El presidente del gobierno, Mariano Rajoy, no se fue de vacío de su visita a la comarca. Entre los regalos con que lo agraciaron se cuenta una tarta de La Alianza de Mondoñedo y también la colección completa de cedés de José Pulpeiro Doval, el constructor ribadense que superado los ochenta años ha dado rienda suelta a su gran afición: cantar. Lleva tres discos publicados, pero ya avanza: «Estou preparando tres máis, un deles de habaneras. Josito, quen me acompaña na dirección musical, bromea: se chegamos a empezar fai corenta anos... E eu digolle, pois quedan corenta máis por diante». Pulpeiro entregó en persona los cedés a Rajoy: «Teño amistade con Elena Candia e cando lle levei un dos discos falamos de darllo tamén a Rajoy, na visita que ía facer a Mondoñedo. Animoume e alí fun».

Mariano Rajoy abrió el sobre con los cedés que le entregó Pulpeiro y se llevó una cierta sorpresa: «Deume as grazas, sacou un disco e leu galopín... Así que galopín, dixo, e riuse. Eu aclareillo: o galopín non, o gallopín, que é distinto», comentaba ayer Pulpeiro entre risas.

Dice que Rajoy se mostró amable, afable, asequible y muy correcto: «Deume as grazas e eu ofrecinlle a miña casa para cando quixera vir por Ribadeo».

«Pola música que canto eu, penso que lle vai gustar», concluyó Pulpeiro.