La hostelería de San Cibrao sirvió más de 5.000 raciones de erizo de mar

El alcalde: "Un ano máis revalidamos o éxito desta festa que ten o ourizo como protagonista"

CERVO / LA VOZ

«Éxito absoluto». Fueron las palabras empleadas por el alcalde de Cervo, Alfonso Villares, para hacer balance de la XXVI Festa do Ourizo celebrada el sábado en San Cibrao, localidad en la que se agotaron los erizos servidos por Mistura en la carpa de la Praza dos Campos y donde la hostelería vendió más de 5.000 raciones durante toda la jornada.

«Un ano máis revalidamos o éxito desta festa que ten o ourizo como protagonista (..) O éxito é de todo o pobo, dende os veciños ata a hostalería, que se implica ano tras ano na celebración desta festa que xa é un referente gastronómico a todos os niveis e que contribúe decididamente a levar o nome de Cervo e San Ciprián por toda a xeografía galega», indicó.

El alcalde reconoció que la declaración de Festa de Interese Turístico Galego en 2008 representó un verdadero impulso para esta celebración: «Seguiremos a traballar nesta liña, poñendo en valor a herdanza dos nosos antepasados, neste caso da man do ourizo, tan vinculado a San Ciprián desde sempre».

Villares avanzó que ya trabajan en la próxima edición de la fiesta, a la vez que destacó que las cifras de participación avalan un formato que se fue puliendo año tras año: «A día de hoxe cremos que estamos no bo camiño porque, tal e como constatamos, ao longo de toda a xornada viviuse un ambiente festivo de excepción en todo San Ciprián».

403 Forbidden

Forbidden

You don't have permission to access /votacion/pixel_votos_responsive.php on this server.


Apache/2.2.22 (Debian) Server at www.lavozdegalicia.es Port 80
Etiquetas
Cervo