¿Preparados para la «verbena máis longa de Galicia»?

La Voz MONDOÑEDO

A MARIÑA

XAIME RAMALLAL

El macrofestival será los días 5, 6 y 7 de abril

24 mar 2019 . Actualizado a las 21:42 h.

Unas cuarenta orquestas actuarán en Mondoñedo entre los días 5 y 7 de abril en un macrofestival tributo a la verbena que organiza la Asociación Galega de Orquestras (AGO). Desde el Concello aseguran que es un acto que permitirá promocionar a las formaciones «de cara á tempada que comeza».

La alcaldesa de Mondoñedo, Elena Candia, y el edil de Educación e Xuventude, Alberto García, acompañaron este sábado al presidente de la asociación, Manolo Fariña, en la presentación del cartel de este acto. El concejal agradeció al presidente de AGO «que escollesen Mondoñedo para levar a cabo este macrofestival, que traerá ata a cidade, sen custo para o Concello, grandes orquestras galegas, que dinamizarán durante estes días a localidade [...]. Apoiamos esta iniciativa e puxémonos á disposición da organización para que este festival de promoción das orquestras tivese lugar en Mondoñedo. Atraerá xente á localidade durante eses días, o que, sen lugar a dúbidas, se converte nun activo moi positivo para a cidade».

Alameda

En la Alameda de los Remedios actuarán durante 48 horas seguidas, desde las 21.00 horas del día 5 hasta las 21.00 horas del 7. Desde el Concello mindoniense ya la denominan la «verbena máis longa de Galicia». Habrá dos escenarios en los que cada formación presentará su respectiva propuesta musical, su repertorio y su espectáculo.