El BNG cree que al alcalde de Foz varía obras en beneficio de una parte minoritaria del comercio

s. s. FOZ / LA VOZ

A MARIÑA

CEDIDA

Lío por las obras que harán semipeatonal la Avenida da Mariña

25 jun 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Javier Jorge Castiñeira, alcalde de Foz, ha destapado la caja de los truenos con el cambio de planificación de las obras que convertirán en semipeatonal la Avenida da Mariña. Lorena Seivane y Teresa Rego, las dos concejalas del BNG focense, ponían voz ayer a una situación que hoy analizarán parte de los afectados. El Bloque cree que el regidor actúa con «claro trato de favor en beneficio duns poucos negocios e cun prexuízo para a maioría do comercio».

Seivane y Rego se remiten a palabras que atribuyen a Castiñeira para explicar por qué varió el plan de obras en la Avenida da Mariña: «Imos deixar libre durante todo o verán a zona intermedia, a dos supermercados». En lugar de continuar por el tramo comprendido entre Xoán Montes y Glorieta de Vilalba, el alcalde optó por librar de las obras al tramo inicialmente previsto, de García Lorca a Xoán Montes. Para el BNG, «é unha decisión absolutamente irracional, xa que entre García Lorca e Xoán Montes sitúanse 6 negocios, mentres que entre Xoán Montes e a Glorieta de Vilalba atópanse 21, sendo o tramo que concentra máis negocios de todo Foz».

El Bloque «urxe» al alcalde popular a reunirse con comerciantes y vecinos «a fin de buscar unha solución que non xere agravios e tratos de favor, e que provoque os mínimos prexuízos posíbeis». Si no lo hace, anuncian que pedirán un pleno extraordinario.

Al BNG le parece «particularmente desafortunado» talar magnolios en Xoán Montes, porque esos árboles no afectan al tráfico, «están aliñados á mesma altura que as farolas, e non van a ser retiradas».