El ministerio premia al IES de Mondoñedo con su ingreso en la orden de Alfonso X

M. C. MONDOÑEDO / LA VOZ

A MARIÑA

p. losada

Educación distingue sus méritos y la regidora destaca su «enorme servizo»

25 oct 2016 . Actualizado a las 17:08 h.

El Ministerio de Educación concedió el ingreso en la Orden Civil de Alfonso X El Sabio, con la categoría de placa de honor, al IES Plurilingüe San Rosendo de Mondoñedo. De esta forma, premia y distingue al centro educativo por «los méritos contraídos en los campos de la educación, la ciencia, la cultura, la docencia y la investigación» o por prestar servicios en cualquiera de ellos.

La regidora de Mondoñedo, Elena Candia, agradeció la distinción y reconoció públicamente «o enorme servizo que o instituto está a ofrecer á provincia dende hai máis de 60 anos a través da contribución de xeracións de alumnos». También incidió en su aportación a la ciudad, «ao converterse nun dinamizador da actividade municipal». Candia cree que la condecoración es el fruto «de anos de traballo moi coidado» desarrollado por la comunidad educativa.

La alcaldesa felicitó a todo el cuadro educativo actual y al que integró el instituto a lo largo de los años dende 1954, «cos seus coñecementos e a súa dedicación converteron o instituto de Mondoñedo nun referente no seu ámbito». Pero la regidora cree que esta distinción también beneficia a la ciudad: «Xa que é un novo acto que pon a Mondoñedo no mapa e que potenciará a imaxe da nosa localidade, ademais de situala como un referente educativo (..) Mondoñedo é historia e é cultura e continuamos a contribuír ao enorme legado recibido».

Desde la casa consistorial, la primera edila no pasó por alto que los centros educativos de Mondoñedo «convertéronse en dinamizadores da nosa actividade municipal e un dos novos compromisos dende o Concello e no que continuaremos a traballar é na ampliación da oferta educativa para o que sempre trasladamos o noso apoio e a nosa colaboración».

Visita de los Reyes

El pasado día 4 el instituto mindoniense recibió la visita de los Reyes de España, que eligieron el centro para inaugurar de forma oficial el curso escolar de la Formación Profesional.