Las tapas reinas de Ribadeo de Tapeo

Yolanda García Ramos
YOLANDA GARCÍA RIBADEO / LA VOZ

A MARIÑA

El Hotel AG Porcillán ganó el premio del jurado tras elegir entre once finalistas

12 abr 2017 . Actualizado a las 17:22 h.

«Uns levan premio e outros non, é asi, pero o Ribadeo de Tapeo é posible pola participación de todos e cada un dos establecementos, a eles vaia o meu agradecemento e recoñecemento». Son palabras de la edila ribadense de Desenvolvemento Local, Ana Martínez, al finalizar las jornadas gastronómicas en las que se repartieron unas 40.000 tapas y fallar los premios. Los ganadores fueron, primero el Hotel AG Porcillán con la tapa Uvas e queixo sabe a beizo, segundo A Mirandilla de Rinlo con Bacallau 2.0 y tercero Restaurante O Piano con Ourizo de xuncos. La Tapa de Ribadeo fue la de La Solana, Rinlo, o arroz e o percebe.

«Comenta o xurado que a decisión non é doada, hai moita xente que tén moita calidade e hai que elixir entre todos a catro. Levou o seu tempo, as súas discusións e en ocasións lles custa facelo pero queren que comente e diga que queren felicitar a todos, a labor e esforzo dos máis de 50 establecementos participantes», señaló Martínez, quien agradeció al jurado su participación, así como al público y a los que animaron la noche del viernes con cantos de taberna, incluso a los vendedores de la Praza de Abastos ofreciendo la Tapa do Mercado.

El jurado lo formaron profesionales de hostelería, del IES de Foz y de la Escuela Superior de Hostelería de Galicia. Fueron Miguel Ángel Sánchez, Nicolás Asensio, Maite Núñez, Maite Martínez, Jesús Rodriguez, Roberto Walter y Carlos J. González.