Los vecinos demandan alcantarillado en Chavín

s.s.

A MARIÑA

10 oct 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

«Prioritario» considera la Comunidade de Montes Veciñais en Man Común de Chavín que el Concello de Viveiro dote de saneamiento a esa parroquia. «Non só como un servizo fundamental dende un punto de vista de saúde pública, medioambiental e ecolóxico, senón tamén como un servizo de carácter obrigatorio que deben prestar todos os concellos», razona el presidente de los comuneros, Fernando Aguirre Vigo.

A los miembros de la comunidad de montes de Chavín les parece «incomprensible» que el Concello no haya hecho «ningunha actuación» para instalar alcantarillado en la parroquia. De ahí que emplacen al Concello a gestionar ante la Xunta ese equipamiento y a reservar fondos municipales del presupuesto del próximo año para las obras.

«Ameaza» del río Loureiro

«Supón unha ameaza e grave perigo para as vivendas lindeiras co río» el estado de la vegetación y de los árboles en las dos márgenes del río Loureiro, en el barrio de Chaos. Por eso los comuneros piden al Concello que solicite a Augas de Galicia la «limpeza de vexetación, retirada e tala das árbores que ameacen propiedades particulares».

«En estado ruinoso»

Según la Comunidade de Montes en Man Común de Chavín, en Chaos, el inmueble «40 ameaza un grave perigo de ruina sobre un vial público, paso diario de veciños». Por ese y otros, instan al Concello a «levar a cabo unha labor seria e rigurosa de vixiancia e control daquelas edificacións que supoñan un grave perigo de ruina». Idénticas medidas demandan ante parcelas próximas a zonas habitadas, «polo grave perigo de exceso de vexetación, que supón ameaza de incendios, salubridade e gran número de bichería e alimañas».

Pistas forestales

Los comuneros de Chavín creen necesario controlar a los maderistas porque dejan pistas forestales «en estado moi deficiente».